Letar du efter något?

Jag valde att radera inlägget från igår där jag visade upp div. "outfits".
Den här bloggen ska handla om Trädgårdstorp och inte om kläder ^^
Ikväll ska jag ut på "vift", det ska bli intressant....och förhoppningsvis roligt!
Inte så ofta jag är ute och roar mig (har ju så roligt hemma!!), fast nu är det andra gången på en knapp vecka, i torsdags bowlade jag och åt god mat med arbetskamraterna.
Igår vann FC Schalke 04 stort mot Inter i Champions League, 2-5, WUNDERBAR!!!
Nu lutar det åt att det blir semifinal!!!!! Då blir det fest på Trädgårdstorp!!!!!!

Ungefär såhär såg jag ut på jobbet idag:

På halsduken står det: Schalke ist der geilste Club der Welt :-P

Kommentarer
Postat av: Peter

Vad är det för fläckar i ansiktet???

2011-04-07 @ 20:19:10
Postat av: Ann E

Det är ju mina Schalketattoos!!

2011-04-10 @ 18:17:20
URL: http://tradgardstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0