Kaninungar!

Idag föddes 6 fina dvärgvädursungar!

Jag var hemma på lunchen som vanligt och då fanns det inga ungar.
Kom hem lite sent från jobbet och kollade igen ca. 18.00, då låg det 6 ungar i boet  ;D
Julia verkar lita på mig och tuggade nöjt på sin morotsbit när jag kollade ungarna.
Jag lyfte på ett par för att se hur många som låg under, räknade snabbt och konstaterade att de såg jämna och fina ut i storleken...tog även en bild med min mobil.
Sen fick Julia ett par extra bitar morot sedan hon varit (och är) så duktig...
Mer info om kullens pappa finns längre ner i bloggen!
Mammans stamtavla ser du här:
http://img852.imageshack.us/i/julian.jpg/

Kommentarer
Postat av: Storesøster

Viltblå!?

Blir dei ikkje "svarte" i løpet av eit par dagar så er dei nok viltblå :)

2011-04-27 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0