Svenska flaggans dag!

Idag firade vi Svenska flaggans dag på Görväln!
Där visade jag och Ylva M upp de svenska lantraskaninerna, gotlandskanin och mellerudskanin.

Det var många som ville kolla på (och känna på) våra fina kaniner!

När vi kom hem tog jag lite kort på några av alla de söta kaninerna här hemma!

Adela och några av hennes ungar:




Riff och några av hennes ungar:

Har ni sett något sötare?

Jag tog även några kort på dvärgvädursungarna, de blir snart 6 veckor gamla:




Det finns både mellerudsungar och dvärgvädursungar kvar att tinga, maila på [email protected]!

Kommentarer
Postat av: Alice Lindgren

Hej jag heter Alice och är 11 år och är intresserad av en kanin utav er jag är väldigt ansvarsfull och har läst massor om kaniner jag hade 4 kaniner när jag var liten cirka 5 år och så dog en kanin för 3 år sedan och jag kommer att hoppträna med den och jag vet vad som gäller att man först ska träna den att gå i kopel och sådär.... Men iallafall Jag trötnar aldrig på djur och är gillar värkligen kaniner jag har en hund och han är min lilla snäcka.



Du kan maila tillbaka om jag låter intressant att få köpa en kanin hos er.

Min mail är [email protected]



MVH Alice Lindgren.

2011-06-07 @ 14:33:23
Postat av: Jacqi

Hej,

fin blogg du har! Fina bilder (; Har själv en blogg, eller hemsida är det mer. www.kaninklubben.se heter den och där skriver jag fakta om kaniner osv. Länka gärna till mig(!)? Mejla mig på [email protected] om du vill länka mig så länkar jag dig! :'D

Kram, Jacqi

2012-01-02 @ 23:18:10
URL: http://www.kaninklubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0