"Ny" bur.

Idag åkte jag och äldsta dottern en sväng för att hämta en kaninbur som skulle skänkas bort.
Jag hade plockat ut baksätena i min lilla Skoda för att få plats. Det dög inte riktigt dock så vi fick såga av benen på buren innan den fick plats.
Den behöver lite jobb innan den är klar att användas för ändamålet, fast det är en rejäl bur som kommer hålla länge:

Jag började med att ge den en omgång med målarpenseln:

Sen kunde jag inte låta bli att kolla lite på Adelas små "bebsar".

De börjar bli underbart söta!

JK var ute en sväng med sin Mellerudskanin Domingo, pappa till Riff´s ungar som föddes igår:

Han fick prova på lite hoppning, det gick väl inte jättebra fast öving gör mästare....eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0