Trevlig Valborg!

Lite sent kanske....

Fast vi hade iaf. en trevlig Valborgsmässafton!
Först kollade vi på en film och hade lördagsmys i soffan, sedan tände sambon eld på brasan han gjort under dagen.
Den var lite högre än jag tänkt mig...och något närmre våra björkar än jag önskat mig.
Det drog rätt bra och riset från torrgranen jag fällde i vintras brann gott..
Jag tog med vattenslangen och vattnade på ordentligt runt om, samt att vi hade några fulla vattenhinkar redo.
Visst var den vacker, vår brasa!?

När det sedan började brinna i vår gamla lada fick sambon lite panik i rösten, fast vi var som sagt utrustade så det var inget att hetsa upp sig över! Inte för att det gjort något om vi blivit av med ladan, fast vi vill nog göra oss av med den under lite mer kontrollerade former!

Mina fina tjejer tyckte brasan värmde gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0