Snart måndag.

Tiden går snabbt när man har roligt.

Igår gjorde jag LCHF-pannkakor (amerikanska) till frukost.
Tack svärmor för de goa blåbären jag hittade i frysen!!


Sen åkte vi och handlade kött hos Gösta på http://www.vretakaningard.se/
När vi åkte därifrån ångrade vi att vi inte köpt mer, det såg gott ut och kostade inte mycket.
Fast vi har inte så lång väg och åker tillbaks när vi ätit upp gårdagens inköp.

Idag bakade jag mandelbröd, enligt LCHF-recept. Bakade ett förra helgen som räckte hela veckan!


Sen tog jag med hundarna ut i skogen, tog med kameran för att försöka få till några bra huvudbilder på Felix.
Det gick som vanligt, alltså sådär. Bilderna blev väl ok, fast skulle vara lite mer snett framifrån..
Men visst är han en snygging?

Sängkammarblick?

Vilken av de två bilderna gillar du bäst?

Kommentarer
Postat av: Malene :]

Koslig :D Man hva er disse "LCHF" Oppskriftene?

2011-02-27 @ 17:04:09
URL: http://ma96.blogg.no
Postat av: Storesøster

Felix ser minst skummel ut på det nederste bildet...

;)

2011-02-27 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0