Våren är på väg..

...fast det märks inte!

I morse var det -27 ute och +14 inne.
"Någon" hade glömt att dra igång luftvärmepumpen igår kväll.
Hade den varit igång hela natten hade vi haft minst 17 grader inne!!

Efter jobbet idag åkte jag efter en kollega som är djurvakt åt en kompis. Där matade vi 47 får och x-antal kaniner (Lilla tysk vädur?). När jag kom hem sen tyckte hundarna att jag luktade mycket intressant!
Efter en liten promenad med 4 glada hundar fick våra 3 dvärgvädurshonor lite omvårdnad.
Sen in och elda, elda och elda!! Härligt med vedspis och massor av ved!!


(Bilden är gammal, därav Alvis vippöra..)

Kommentarer
Postat av: Anders

Vilken mysig bild!

2011-02-24 @ 18:58:08
Postat av: Skaffaren

En gammal sockerlåda som vedlår?

2011-02-24 @ 21:42:10
URL: http://skaffaren.blogspot.com
Postat av: Ann E

Tack Anders! Med både hundar och brasa på samma bild kan det ju inte bli annat än mysigt :-)



Skaffaren: Ja, visst är den fin!? Vi har några stycken..

2011-02-25 @ 10:54:41
Postat av: Skaffaren

Jag svarar också i min egen blogg, liksom många andra bloggare. Hon får gärna skälla på mig också.

:-)

2011-02-26 @ 17:38:19
URL: http://skaffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0