Nytt husdjur!

Här på Trädgårdstorp kanske ni tror att det finns många djur.
Och det finns det, fast vi har bara 2 olika djurslag...hund och kanin.
Eller hade...
Igår flyttade den här lilla filuren in:

H*n satt på förrådsväggen och hoppade ner i min påse med maskrosblad, precis när jag skulle ge kaninerna mat.

En söt liten rackare som verkade lugn och opåverkad av handteringen, efter att den insett att vi inte tänkte lägga den på grillen.

Jessica tyckte den var söt och frågade om vi kunde behålla den...


....och jag svarade nej. Fast den bor nog någonstans i förrådet!!

Kommentarer
Postat av: Paula

En Svensk skogsödla! Emelie hade en sådan en sommar, den fick heta Maxon, efter sköldpaddan i julkalendern, Viveca Lärns "håll huvudet kallt" Som både jag och Em älskade :)

2011-08-27 @ 13:00:27
URL: http://rackarns.se/mattebloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0