Använder du Wikipedia?

Wikipedia har väl alltid rätt?
Jag sökte på Internationella kvinnodagen och fick den här informationen:
"Internationella kvinnodagen inträffar 8 mars varje år och är en sexistisk tradition där man främjar personer för deras kön istället för vad dem åstakommit."
Happ...
Har ni kvinnor som läser detta uppmerksammats idag? På vilket sätt och av vem?
Sedan jag är ensam hemma än så länge så kan jag inte svara på det själv än.
Jag har fått frågan om jag vill ha en semla ikväll dock, och svarade att det får isf. bli en lchf-semla.
Det finns kvar lchf-kokosbollar från igår (dottern bakade) och det räcker nog för mig...
I tidningen i måndags gjorde Tefal reklam för stekpannor och hävdade att det idag är den stora pannkaksdagen?
"Pannkaksdagen infaller alltid tisdagen efter fastlagen och i år är det den 8 mars 2011." 
Undrar om de fått det här med div. dagar om bakfoten? Eller är det både kvinnodag, fettisdag och pannkaksdag?

Jag har ingen bild på varken kvinnor, fettis eller pannkakor att bjuda på. Det får bli en vårbild jag tog igår...


Kommentarer
Postat av: Storesøster

Saknar nye innlegg..

2011-03-21 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0