Du måste va blind...

...blind, blind, blind! Sjunger Håkan Hellström.
Och det måste jag va!
Stannade till hos vår nya granne idag och sa hej, hon flyttade in förra veckan. En trevlig tjej!
Pratade lite kort om smått och gott, och kom in på att jag letar efter hönshus.
"Det finns ju de som gör hönshus av gamla utedass"...säger hon.
Jag rullar den sista biten hem och tänker på utedass, hmmm...
När jag gått en sväng med hundarna och matat kaninerna var det så härligt ute att jag inte hade lust att gå in.
Jag gick en sväng runt ladan...och hittade...ett utedass!

Jag har självklart vetat att vi haft ett utedass!! Fast jag har som sagt varit blind!
Det här utedasset står ju bara och skriker efter att få flytta upp till vårt förråd och byggas om till hönshus!!

Visst kommer det bli ett perfekt hönshus!?
Eller vad tycks??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0