Rubrik saknas!

Måndag kväll kom vi hem efter en långhelg i Norge.
Bilder från helgens aktiviteter kommer vid ett annat tillfälle.

Det tar emot att skriva det, sedan det är en sån klycha, men jag bara måste:
BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!!

Nu är sommaren här känns det som,  jag invigde till och med mina piratbyxor på jobbet idag!
Det växlade mellan 25,5 och 26 grader på hemvägen, härligt!


Hundarna hade rymt från köket och röjt runt i hela huset. Inte lika härligt tyvärr...

Jag hittade något som såg ut som en murkla när jag var ute med hundarna, måste nog kolla svampboken, eller är det någon som vet?


Och så måste jag berätta att det hänt en hel del på kaninfronten, mer om det i kaninbloggen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är en murkla

2011-05-11 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0