Svårt...

...att hitta lämplig rubrik.

Idag fick jag hem ett gammalt ruckel, lite svårt att se vad det föreställer:

Fast efter en stund med vattenlek kom iaf. färg och div. annat fram.
Det är meningen att vi ska rusta upp den och sedan springa runt på tomten med den...tills vi skaffat får.

Min kära sambo var duktig och oljade in det mesta av trädäcket idag, han är bäst!

Hundarna tittade på...de satt kopplade till var sin marshallhållare. Vi måste snart ta tag i staketfrågan så hundarna kan vara med ute i större grad!
Under tiden som han jobbade så duktigt så hade jag lite annat för mig, t.ex ogräsrensning på uppfarten. Resten av mina aktiviteter kan ni läsa mer om på kaninbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0